Kioskvältare

Ja, gott folk! Jag ska börja med att förklara rubriken på detta konststycke, som jag nu skriver. Ordet "kioskvältare" myntades av den numera ökända Maggan, som regerar bland de, som dinglar under mig i näringskedjan. Det hela började vid ett runt bord någonstans i F-huset. Här hade den ständigt positiva (alla utom Kristina) studiegruppen samlats för att tillbe mig, den allsmäktige. Vi diskuterade djävulens bok, deutsche Literatur in Epochen och fattar ni inte vad det betyder, så är ni välkomna att undervisas av mig. Kort och gott, så här gick det till:

Erik: Det är ju inte den mest intressanta boken kanske
Maggan: Nej, den är ju ingen kioskvältare direkt

Nej, det är ta mig fan inte en viss blondin i Falköping heller! Har man inte lärt sig att hitta i en stad på 15 000 jävla invånare, där man tillbringat en hel del tid under sitt liv och numera bor där, så är det inte kul att FAKTISKT vara blond. Jag har bett en bön för denna kvinna, och ja det är en kvinna. I sin blogg, som finns länkad i tidigare konstverk, berättar hon om en händelse, där hon inte hittar till jobbet. Jag gillar inte lågutbildade människor.

Fortsättningsvis kan jag berätta att jag idag har tränat styrketräning, vilket min tränare fann lämpligast. Ja, så mycket mer spännande har det inte hänt. Utöver att Nanne, ja tro det eller ej, har varit och TRÄNAT! Det kommer som en chock för oss alla, men med rätt inspiration, det vill säga moi, så har hon kommit upp sig här i världen. Jag gissar att hon knappt kommer att kunna gå imorgon. Ska bli mycket intressant att se. Dessutom tycks hon ha drabbats av hybris. Vissa inser inte sin plats i samhället. Jag avslutar här.

//Worship me, bitches! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha nej jag e fan ingen kioskvältare jag är ett bloody bombnedslag! Jag har faktiskt bara spenderat tre år i Falköping och inte större delen av mitt liv då jag skola fylla 22 inom kort. Det är tydligt att Emil har vissa svårigheter med matten. Sanningen är istället att jag har varit isolerad från denna sk "stad" under större delen av mitt liv och jag har ALDRIG satt min fot på danska vägen tidigare!! Så tyst med sig.

2009-02-27 @ 13:59:39
Postat av: Emmi

Btw det var jag som skrev.

Kisses n loooooove

2009-02-27 @ 14:00:14
Postat av: Viktor

Vad har du gjort med min Nunne? Det här är icke acceptabelt. Jag får nog ta hem henne igen, och injicera lite vitlöksdipp i hennes ådror!

2009-03-03 @ 17:17:25
URL: http://dixitus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0