Mello - Så det kan gå!

Det är inte klokt ibland vad saker INTE går som man tror. Sarah Dawn Finer missar direktplatsen till Globen! Det trodde inte jag, men uppenbarligen några där ute i stugorna. Nu är den stora frågan:

Vem vinner Melodifestivalen 2009?


Att någon från Andra Chansen skulle vinna finns inte. Knappast juryns val heller. Då återstår det åtta bidrag. Jag stryker genast hälften av dem, vilket lämnar mig med fyra kvar. En av dessa kommer att vinna Melodifestivalen 2009:

Första: Så jävla rent och snyggt detta är!
Andra: Den vill jag INTE ska vinna, men dessvärre gör den nog det...
Tredje: Mmm, ge mig mest nu! En liten personlig favorit där.
Fjärde: Skulle nog lyckas bäst i ESC, så snälla vinn!

Nu undrar du förstårs varför jag inte skriver ut vilka dessa bidrag är. Jo, det är bara för att Emmi Bellman inte ska sno mina idéer, som hon brukar göra! Det tyska ludret! Jag kan nog ändå tänka mig att hon redan vet vilka bidrag jag syftar på i alla fall... Under två veckor ska jag jobba, jobba och jobba, för att komma fram till det jag gör varje år:
Vinnaren av Melodifestivalen!

//Worship me, bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0