Mello

Melodifestivalen kommer återigen och jag älskar det. Dock, känns det ganska värdelöst med tanke på Norges sjukt starka bidrag, men om det är någon som har chansen, är det Sarah Dawn Finer. Om hennes show nu är så bra som det sägs, kan man ju konstatera att hon vinner hela spektaklet. Så är det.

Nanne, som även kallas för Pippi, har haft en tuff dag. En viss lärare som är ganska bra på grammtik flåsar henne i nacken! Denna lärare vill ha Nannes uppsats nu! Stackars flicka. Det som Nanne inte vet än, är hur jävla grym hon är på grammtik! Hon måste bara komma på det först.

För övrigt har jag läst den mest vidriga jävla berättelsen aller Zeiten. Franz Kafka har skrivit en berättelse, som handlar om en snubbe,som vaknar upp som en stor äcklig skalbagge! Jag vägrar härmed att läsa klart skiten. Värre blev det senare när man skulle läsa sina kamraters uppsatser, för att kunna ge varandra konstruktiv kritik på tisdag. Att det ska vara så förbannat svårt att kunna skriva. Det är ta mig fan skillnad på att skriva och kunna (veta hur man gör) skriva. Sedan blir det inte bättre av att deras uppsatser ser ut som ett slagfältet heller. Å andra sidan är det inte deras fel att jag är så mycket bättre. Det är inte alltid lätt att vara så bra som jag är, för ständigt får man genomlida alla jävla idioters påhitt.

Frågan är nu om man ska vara snäll på tisdag och göra det hela lite smidigare:
Det var bra, men det kanske skulle bli bättre om du gjorde så här...

Eller om jag ska se till att de aldrig vågar skriva något dåligt igen:
Det här är dåligt. Mycket dåligt. Det ser för jävligt ut, styckeindelningen är fel, dispositionen suger så jävla hårt, intresseväckande inledning saknas, litteraturförteckning är åt helvete. Meningsbyggnad? Interpunktion? Nyanser? Struktur? Grammatik? Vart har det tagit vägen? Släng skiten och skriv en ny uppsats, säger jag. Det är mitt tips till dig.

Det vore uppenbarligen oerhört snällt av mig att lära dem att skriva. En liten knuff i rätt riktning bara. Ja, men det ska jag göra! Vi studerar tyska och jag har hört att man är väldigt rak med att säga vad man tycker. Då kan det ju omöjligt vara fel av mig att ge dem en direkt uppläxning. Så gör man ju i Tyskland. För övrigt AVSKYR jag personer, som bestämmer att tyskar är si eller att svenskar är så. Helt jävla idiotiskt.

//Worship me, bitches!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Nemen Emil du säger ju att JAG ska vara mindre svensk och mer tysk! Jag har ju börjat bejaka min tyska sida enbart därför!

2009-02-28 @ 21:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0