Oh la la

Först och främst måste jag bara säga att mina BEN är väldigt tunga just nu. Träning, träning och träning, men tack för att det är vilodag imorgon. Man får inte slita FÖR mycket på superstjärnor på det här viset. Resten av dagen har inte varit så himla jävla produktiv. Jag och Nanne var i stan. Nanne köpte massor med böcker och jag försökte hålla mig i skinnet, men naturligtvis kommer jag hem med en jävla tröja i alla fall. Vi har blivit förälskade också. Jag visste redan att det jobbade en heting på Game här i stan, men det var först idag som jag verkligen insåg att det är den hetaste jävla människa jag sett! Naturligtvis kutade vi runt inne på Game, enbart för att få oss en närmare titt. Sedan gick vi och åt, och kutade fram och tillbaka ett par gånger utanför butiken innan vi begav oss hem.

Åh, nu förstår jag hur den där Werther kände sig. Du som är välutbildad förstår naturligtvis att syftar på "den unge Werthers lidande" av Goethe. En jävla skitbok förresten. Hur som helst har jag bara en sak och säga om denna vackra och perfekta skapelse: GE MIG MEST NU!

Herrejävlar, vad jag är trött.

//Worship me, bitches!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Usch jag trodde aldrig jag skulle höra det namnet igen! Och inte Goethe heller! Huuu jag ryser!

2009-02-27 @ 18:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0