Bloggtoppen

Glöm det fruktansvärda inlägget jag publicerade här, men som nu är borta! Jag håller min inspiration för mig själv tills allt är helt och hållet genomarbetat, men jag har något stort på gång! Bara så att du vet.

Idag har det varit premiär. Min blogg finns numera med på bloggtoppen och jag ska be att få tala om att det är inte alla bloggar som får vara med där! Det var väl i och för sig inte så jävla konstigt att de plockade med min (och inte Emmi Bellmans, som funnits i ebigheter), men ändå. I och med detta var jag tvungen att länka till deras sida och länken påträffas under just "Länkar". Nu tänker du naturligtvis att det kan väl vem som helst göra, men nej. Länken är en speciell kod, som jag har blivit tilldelad. Fierce, fabulous and flawless!

Nej, jag skojade bara. Vem som helst kan i stort sett komma med på bloggtoppen, om man nu får sin blogg godkänd såklart.

Nu till lite allvarliga saker. Kärlek. Ett mycket seriöst ämne, som jag kanske inte alla gånger har tagit på allvar, vilket jag är djupt ledsen för. Å andra sidan är det faktiskt inte mitt fel att alla förälskar sig i mig! Jag ville bara påpeka detta innan jag går vidare. Tilläggas bör att jag är jävligt kräsen. Då menar jag JÄVLIGT kräsen. Frågan är då hur hittar man någon som är lika perfekt som jag? Här kommer svaret:

Skriv till universum.

Om du önskar veta mer om detta, delar jag gärna med mig om detta till den nyfikne.

//Worship me, bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0