Exklusivt!

Nu gott folk ska ni få vara med om en annan världspremiär! Jag kommer nu att publicera hur min grundträning kommer att se ut de närmaste veckorna:



V12

V13  Cybextester!

  

V14

V15

MÅNDAG     17.00

Sprintpass 10.00

Uppstartsträff 17-20

Sprintpass

Vila

Sprintpass

TISDAG        16.30

Vila

Vila

Vila

Vila

ONSDAG      16.30

Kombipass

Kombipass

Kombipass

Kombipass

TORSDAG   16.30

Styrkepass/Löp

Styrkepass/Löp

Styrkepass/Löp

Styrkepass/Löp

FREDAG      16.00

Hoppstyrka + Löpteknik

Hoppstyrka + Löpteknik

Hoppstyrka + Löpteknik

Vila

LÖRDAG     10.00

Sprintuthållighet

Sprintuthållighet

Sprintuthållighet

Sprintuthållighet

SÖNDAG

Skivstång

Skivstång

Skivstång

Skivstång
















Ja, gott folk så här kommer det att se ut! Detta kommer att innebära en begränsad fritid, men det är tur att detta ligger precis rätt i tiden. Under dessa veckor kommer det att vara betydligt lugnare när det gäller studierna. Jag har koll. En annan sak att tillägga, är att jag kanske skulle kunna få lite skit för att jag publicerar det här, men jag väljer att göra detta för din skull. Meningen med detta, är att du nu ska kunna skriva ut detta och visa upp det för andra. Du kan med andra ord skryta ordentligt. Säg att du känner mig så väl, så att du till och med har koll på hur och när jag tränar. Jag menar lycklig är den som vet hur, var och när Carolina Klüft tränar! Jag är lycklig.

I övrigt för den som vill veta exakt hur dessa pass ser ut innehållsmässigt, kan jag rekommendera denna att fråga.

//Worship me, bitches!

Kommentarer
Postat av: Emmi Bellman af Swedenbrützen

nemen får man verkligen lägga ut träningspasset så andra fridrottslag kan sno va?!

2009-03-13 @ 10:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0