Fairytale

Malena Ernmans seger är minsann en liten fairytale. Grym som jag är tippar jag rätt segrare som vanligt. Grym som jag är blir mitt skrälltips tvåa. Är jag bäst eller är jag bäst! Rätt låt vann och nu behöver vi inte prata mer om detta. Nu fokuserar vi på Eurovision, som är en miserabel jävla tillställning. Musikaliskt finns det en ytterst stor skillnad och kvalitén dinglar långt ner i näringskedjan. Sverige kommer inte att vinna i år heller och ska man vara orolig när många av artisterna tyckte det var skönt att slippa åka till Moskva? Lite kanske.

Sverige är trots allt en regent i Europa när det gäller musik. Sverige har bäst musik smak i Europa. Sverige producerar den bästa musiken. Det är bara alla andra jävla inkompententa européer som inte fattar att vi är bäst. Ja, det är ta mig fan inte lätt att vara bäst alla gånger det ska du veta.

Vem fan kommer vinna Eurovision då?
Norge. En Fairytale von Rybak.

//Worship me, bitches!


Kommentarer
Postat av: Bellman den Allsmäktige

Ofta du gör reklam för din blogg genom att kommentera ditt bloggnamn på kända bloggar!! Där åkte du dit, din fjärt! And by the way, jag fick in ordet blogg tre ggr i en mening. Jag är så skillad.

2009-03-16 @ 11:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0