Finaldags!

Såhär lyder min utvärdering, som även har publicerats hos Emmi Bellman:

Då var det dags! Äntligen, final i Melodifestivalen 2009! Hur kommer det att gå då? Jo, Malena Ernman kommer att vinna, men för att jag ska ha en chans att gå om Emmi Bellman måste jag gambla, eftersom hon envisades med att välja samma låt som jag. Därför är mitt tips outsidern Caroline af Ugglas. Hon kan skrälla och vinna det här.

Min personliga favorit i årets startfält, är Alcazar, för att deras låt är ren perfektion. En sådan jävla snygg discodänga! Det är klass på den skiten, men den vinner nog tyvärr inte. Malena Ernman är också den som kommer att lyckas bäst i Eurovision, men det skulle även Caroline af Ugglas göra.




Vinnare: Malena Ernman - La Voix

Mitt skrälltips: Caroline af Ugglas - Snälla snälla

Min personliga favorit: Alcazar - Stay the night


Ja, nu är det bara att vänta och se vad som händer! Må bästa bidrag vinna!
I övrigt kan jag säga att jag känner hur mina muskler expanderar. Det betyder att de växer sig större och starkare. Mycket bra. Tilläggas bör att Philippo imponerar.

//Worship me, bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0