Geburtstag!

Idag fyller jag år! Ja, jag fyller faktist 21 och det känns helt okej! Jag börjar känna mig vuxen nu och mitt ego tycks även det växa i takt med min ålder! Jag älskar mig själv mer och mer för varje år, månad, vecka och dag som går! Det finns ingen bättre person på denna jord! Jag har ofta funderat på hur världen skulle se ut utan mig. Fy fan vad tragiskt det vore. Jag blir hela tiden jämförd med Gud och Jesus, vilket i och för sig är ganska logiskt med min karisma.

Precis som man firar Jesus på jul, firar man också min födelsedag idag. Som vanligt hade hela staden samlats på torget för att sjunga och hylla mig. Kung Karl Gustav och Sylvia delade som vanligt ut mina presenter, fast på senare år har Karl Gustav varit lite vresig. Jag tror inte riktigt att han kommit över det där att jag faktiskt tackade nej till Victorias hand, genom att vråla något om att blygdläppar skrämmer mig. Fredrik Reinfeldt höll tal om min stora betydelse för staten. Carola sjöng innerligt om mig och som vanligt var det något om att jag är den nye Messias. Ja, ja, allt är sig likt!

Nu till verkligheten! Litteraturhistoria tar död på mig. Jag avskyr det hela och jag vägrar att bli underkänd på tentan, så att jag måste skriva helvetet en gång till! Jag kommer att bli godkänd på den där skiten, så det så. I övrigt har jag stenkoll på mina studier. Inga problem. En liten nyhet dock. Det var väl tänkt att jag skulle studera C-kursen och D-kursen nästa år, men nu verkar det istället som om jag ska studera A-kursen och B-kursen i spanska istället, vilket kommer att glädja en av mina yngre systrar. Anledningen till detta beror på att jag kommer att göra mitt intagningsprov till översättarprogrammet på tyska och då är det väl inte så jävla bra om man studerar spanska under den tiden. Dessutom kommer jag nog ändå få sällskap av både Nanne och Kristina på C-kursen, eftersom de ska läsa lite annat under nästa år. Det blir utmärkt.



När det gäller Melodifestivalen vet jag precis vem som vinner. Jag har fått insiderinfo av min käre vän Fredrik Kempe. Han har koll på vissa saker som INTE vanliga Svenssons har en aning om. Bellman kan känna sig slagen. Nu kommer det att dimpa ner en jävla massa meddelanden från Bellman, som kommer att påstå att jag fuskar och hon egentligen tävlar mot Kempe istället för mig, men Bellman du kan ta det lugnt. Jag skojar bara. Allt jag har skrivit här stämmer inte. Dock kan jag i ärlighetens namn säga att jag kommer att köra på mitt sedan tidigare vinnande koncept, vilket i sin tur resulterar att jag tar fullt pott av det, som är kvar. Bellman är en slagen kvinna.

//Worship me, bitches!

Kommentarer
Postat av: emmi

Haha jag tänker inte ens kommentera dina skriverier om finalen! Jag tänker faktiskt bara gratta till ditt kalas på torget! helt genialiskt ;)

2009-03-02 @ 20:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0