Genug!

Nu får det vara nog! Jag är trött på alla jävla idioter, som tror att de kan något om språk och allt vad det innefattar! Jag har bara en sak att säga:

Att mena något med ett yttrande, är att yttrandet har den avsikt, att framkalla en bestämd verkan hos den, som lyssnar genom att denne uppfattar avsikten som den, som gjorde yttrandet vill framkalla med en bestämd verkan.

Ta åt dig det här till och börja med. Om detta känns för invecklat, är det nog bäst att du lär dig blindskrift istället, för då slipper vi, som inte kan läsa skiten förstå vad du skriver. Tilläggas bör att detta inlägg är långt ifrån perfektion. Låt mig påstå att jag har en hög lägsta nivå. Tack och adjö!

//Worship me, bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0