Glädje och Visdom

Det är precis det jag säger. Denna dag har varit fylld med glädje och visdom, men även medvetenhet och andlighet. Ja, och allt detta tack vare vår allas Emmi Bellman. Jag citerar:
"Vi sitter på en skatt"
Helt fantastiskt. Jag har även sett väldigt tydliga bilder från framtiden och allt tycks bli bättre än vad jag från början trodde. Jag visste att jag ska skulle bli störst, men kanske inte riktigt större än störst. Hur som helst har jag inte det minsta ont av det.

Det var ett jävla tag sedan jag skrev här. Jag har nämligen varit på besök i min hemstad, men jag har aldrig tidigare känt sååå helvetes starkt att jag INTE hör hemma där. Stan är fin som fan, men vad är det för inkompetenta jävla idioter, som bor där. Det är en förbannat stor kontrastskillnad. De som jag uppskattar allra mest bor just där. I vilket fall som helst, känner jag att längtan efter att återvända ditt sakta försmäktar inom mig. Tack gode Gud för detta.

Jag har även kommit till insikt. Det är dags att börja omkonstruera den här skiten. Jag har inspiration. Fortsättning följer.

//Worship me, bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0