Halsduk vs. Scarf

Det är nämligen så här. Igår kom mina släktingar på besök, för att överlämna sina gåvor till mig. Det var mycket trevligt som vanligt. Jag älskar när folk kommer med gåvor till mig. Det får mig att framstå som Jesus. Hur som helst var det mycket underhållande när allihopa satt och petade i smörgåstårtan och försökte diskutera fram vad den egentligen innehöll. Ännu roligare blev det när de gav sig på att diskutera fashion:

Gudmor: Slips det är ju ute nuförtiden, för det är ju inte många som använder det.
Mormor: Ja, ja, så är det. Man ser ju att de har halsdukar på sig nu istället (visar sin egen och pekar på mig).
Jag: Det är ingen halsduk! Det är en scarf, och det är din också!
Mormor: Den sitter ju för fan runt halsen!

Ja, men det gör ju det, så därför är det en jävla halsduk! Min mormor är en fashionlover, för hon har halsduk på sig inomhus! Moa är också en fashionlover! Vi konstaterade igår att hela jävla Moa är fashion, utöver hennes bordsskick då. Men som vi sa. Hon hade varit liiiiiite för bra om hon hade haft ett bra bordsskick. Man kan ta mig fan inte få allt, så man för helt enkelt välja. Fashion eller bordsskick. Jag själv är flawless. Perfektion.

Igår gjorde konungen sin återkomst på sin gamla arena här i stan. Behöver jag säga att det blev succé. Det enda jag har att tillägga, är att jag kände mig som en jävla nybörjare, då alla jävla krafter jag hade försvann och därefter såg jag dem inte mer. Det var slitsamt.

//Worship me, bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0