Mars

Så är det. Nu är det mars och våren kommer krypande. Jag avskyr våren och det har sina anledningar. Många kan säkert gissa varför. Trots vårens påtryckningar har större delen av dagen ägnats åt vasaloppet och för tillfället även femmilen i VM. Det kan verka fan så tråkigt att bara titta på när de åker och åker, men det fyller sin funktion! Samtidigt som de gick i mål i vasaloppet funderade jag själv på hur långt efter mig de hade varit om jag hade varit med. En kvart eller två kanske.

Hur som helst är jag bara två poäng bakom Bellman i den hårda kampen om vem som kan mest om schlager. Jag hatar att jag ligger under, men däremot har jag min styrka kvar. Jag har ett ENORMT övertag på Bellman här de två sista duellerna som ska avgöras. Nu vet jag i stort sett vem det är som vinner spektaklet, och jag vet också vilka två som går vidare från Andra chansen. Anledning till att jag vet detta, är för att jag är så sjukt jävla bra på allt. Så är det.

Svinis tvivlar på att det sjukt roliga klippet i tidigare inlägg är på riktigt. Jag kan tala om att det är det. Det är från ett holländskt samhällsprogram, men jag vet däremot inte från när. Kul som helvete är det i alla fall! Något annat kul och som också är på riktigt, är detta:

Detta-är-på-riktigt-Svinis

//Worship me, bitches!

Kommentarer
Postat av: Svinis

Haha^^ Så jävla sjukt. . . kan fatta att du tycker det är roligt!

2009-03-03 @ 18:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0