Puh!

Ibland är det extremt jobbigt att vara världsstjärna som jag. Man ska göra det ena efter det andra, så det är därför det har varit lite dåligt med inlägg de senaste dagarna. Framförallt är det friidrotten, som har tagit upp tid genom träningar och en gala. Jag var nominerad som årets nykomling och årets fokuserade, men tyvärr gick jag därifrån utan priser. Å andra sidan tänkte jag sopa rent på nästa gala i höst. Briljant. Det som jag har gjort den senaste tiden är följande:

- Pluggat inför en tentan
- Genomfört tentan
- Tränat varje dag och minst två timmar varje gång
- Gått på gala
- Rastat Nanne

Allt detta tar sin tid! Det ska du veta. Nu tänkte jag bjuda på ett par bilder från galan!

Här ser vi vinnaren Hanna-Mia Persson (mästerskapserfaren stavhopperska) i kategorin "Årets nykomling". Till vänster har vi mångkamparen Ellinore Hallin (JSM-vinnare i kula bland annat) och till högar har vi Magnus Arvidsson (OS-finalist i spjut).


Här ser vi Emma (många finnkamper på 400m), Josefine (talangfull mångkamperska) och Emilia (talangfull häcklöperska).



Här har vi Ulrika Johansson (världsklass på 400m häck) tillsammans med någon som inte borde ha varit på den här galan/festen!

Ja, det var det! Nu får vi se när jag har tid att skriva nästa gång!

//Worship me, bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0